zaterdag 8 maart 2014

YSL Rouge Volupté lipsticks

Ik ben een Ysl addict! En vooral erg addicted aan de Ysl Rouge Volupté shine lipsticks. Thuis heb ik een felroze kleur van de Rouge Volupté shine liggen. En zag in de winkel de lipsticks van de Rouge Volupté. 

En alle kleuren waren zo mooi, dat het natuurlijk moeilijk werd om een keuze te maken. En ze zagen er zo mooi uit!! De teken Ysl en dat goud, echt prachtig zien ze eruit! Echt een mooi design.

Maar uiteindelijk heb ik toch mijn keuze gemaakt:)


image

Mijn keuze ging naar:
- Ysl Rouge Volupté 01 Nude Beige
- Ysl Rouge Volupté 30 Faubourg Peach

image

De Nude Beige (rechts op de foto) is echt een nude, licht roze kleur wat ik erg mooi vind! De kleur ziet er heel natuurlijk uit. De Nude Beige s echt mijn favoriet, ben echt dol op die kleur!!

Wat ik fijn vind aan deze lipsticks is dat ze lekker romig zijn en de pigmentatie is echt perfect!! Één laagje is al meer dan genoeg!

image

Foto van boven naar beneden (nr. 01 en nr. 30)
De Faubourg Peach is een perzik kleurtje wat ook erg mooi is. Ik vind het een leuk kleurtje voor de zomer!
Ben jij ook benieuwd naar de lipsticks van Ysl Rouge Volupté? Ze zijn verkrijgbaar bij de douglas. Ze zijn vind ik wel best prijzig, ze kosten
€ 33,95 maar ze zijn het zeker waard!

3 opmerkingen:

  1. Wanneer heb je nummer 30 gekocht? En waar bij douglas heb je hem gehaald? Wij zijn al zo lang opzoek.. xx Destan & Kubra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem in de Douglas in Sittard gekocht (Zuid-Limburg) En je kan hem waarschijnlijk ook online vinden!! veel succes! xx

      Verwijderen
    2. Omg ik zocht de nummer 30 ook al, ik had vroeger nummer 30 maar kan het nergens meer vinden. Ik heb me suf gezocht op alle websites en op de Amerikaanse websites maar daar verzenden ze de pakket niet naar Nederland. :( Ik ga zeker eerst overal bellen voor de voorraad want Sittard is een beetje ver voor me :( Heel erg bedankt xxxxxx belinda

      Verwijderen