zaterdag 8 maart 2014

Clinique Superbalanced Make-up Teint

Ik ben super fan van de verzorgingsproducten van Clinique. Ik heb thuis de liquid facial soap, de lotion en de moisturizing gel. Super producten zijn het! Ik heb ze hard nodig, want ik heb best een gevoelige huid.

Over de producten van Clinique:
"Een stralende huid voor iedereen, dat is de missie die Clinique zich bijna 40 jaar geleden heeft gegeven. Onze troeven? Een complete lijn van schoonheidsproducten (verzorging, make-up en geuren voor dames en heren), door dermatologen ontwikkeld, op allergie getest en 100% parfumvrij, met als basis het 3-Stappen Huidverzorgingssysteem.”
Ik wilde eens een foundation proberen van Clinique, want je leest boven hoe fijn de producten zijn! (allergie getest + 100% parfumvrij!!).
Ik heb uiteindelijk gekozen voor Clinique Superbalanced Make-up Teint.
Dit is een foundation, dat uit een glazen potje komt. Het potje zelf ziet er mooi uit. Op de achterkant lees je dat je het potje moet schudden voordat je de foundation wilt aanbrengen op je huid. Ook is de foundation olie-vrij!

Alleen is het aanbrengen van de foundation niet zo handig, ik hou meer van de tubes. Ik kan me voorstellen als de foundation bijna op is, dat de rest er gewoon niet eruit komt, maar dan kan je natuurlijk een penseeltje gebruiken.


Je kan kiezen uit 7 tinten namelijk:
03 Ivory
04 Cream Chamois
05 Vanilla
06 Linen
07 Neutral
09 Sand
15 Golden
Ik heb gekozen voor de teint 07 neutral! De teint kwam het meest overeen met mijn huid. 

Zelf vind ik de foundation heel fijn! het mengt snel met je huid, en het ziet er niet cakey uit! Het geeft je huid een natuurlijke en frisse look. Het dekt ook goed de zuiverheden. Ben hartstikke tevreden met dit product!.
De Clinique Superbalanced Make-up Teint is verkrijgbaar bij Ici Paris XL/Douglas voor € 29,50

Geen opmerkingen:

Een reactie posten