zaterdag 8 maart 2014

Super Drug Tea Tree Blended Oil



Bij de Trekpleister kwam ik de Britse merk Superdrug tegen in de schappen. Deze heb ik nog nooit eerder gezien in de Trekpleister. De lijn bestaat uit reinigingsproducten zoals wasgel, tonic maskers en etc. Uit deze reinigingsproducten heb ik gekozen voor de Tea Trea Blended Oil.
De verpakking ziet er wel schattig uit. Het is klein en compact. Het potje bevat 10 ml, dus dit product gaat vrij lang mee. Enige nadeel is dat het potje van glas is, dus wanneer je het potje laat vallen is het ook gelijk kapot!

Wat is het precies voor een product en wat de werking ervan?
Tea Tree gemengde olie is tot 1% verdund zodat het direct op de huis aangebracht kan worden. De antibacteriële en zuiverende olie dringt diep in de poriën, verwijdert bacteriën en zorgt voor een egale huid. Tea Tree heeft een natuurlijke antibacteriële werking en staat bekend om zijn zuiverende, genezende eigenschappen. 

Hoe te gebruiken?
Na het reinigen van de huid, met een watje direct op de aangetaste huid aanbrengen. Regelmatig ‘s ochtends en ‘s avonds gebruiken.

Wat ik verder over dit product kan zeggen is dat het geschikt is voor veganisten en vegetariërs. Ook is dit product tegen testen op dieren, wat ik persoonlijk echt super vind. Trouwens alle producten van Superdrug zijn tegen testen op dieren!

De Ingrediënten:
Isopropyl, Myristate, Alcohol Denat, Melaleuca Alternifolia, (Tea Tree) Leaf Oil, Limonene.
Op de voorkant staat nog trouwens “100% happiness guaranteed!” dus ben ik echt heel benieuwd naar de werking van dit product! 
Waar te koop: Trekpleister
Prijs: € 3,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten