zaterdag 8 maart 2014

The Body Shop; New stuff!

Ik heb weer verschillende beauty dingetjes binnen van de The Body Shop! Ik ben dol op de producten van de The Body Shop. Waarom? Omdat de producten van The Body Shop uit natuurlijke ingrediënten bestaan. Dat vind ik toch wel belangrijk. En ook houden ze rekening met mens, dier en milieu bij alles wat ze doen!

"Dus koop je bij ons, dan koop je Beauty With Heart" -The Body Shop-


Mijn inkopen bij The Body Shop:
- Vanilla parfum 
- Lip Balsem “Cranberry Joy”
- Tinted glow enhancer

Vanilla Parfum:
Ik ben dol op natuurlijke parfums! Ik heb thuis toevallig ook een kokosgeurtje waar ik enorm dol op ben, en dit keer heb ik gekozen voor een vanilla geurtje. Dit wordt zeker weten mijn favoriete geurtje!




Lipbalsem “Cranberry Joy”:
Ook heb ik een lip balsem gekocht in de geur “Cranberry Joy”. Deze lip balsem hoorde bij de kerstcollectie ‘12. Thuis heb ik nog een body butter in de geur “Cranberry Joy” van The Body Shop van de kerstcollectie ‘12. De geur is heel zoet, ruikt heerlijk. Ook ziet de lip balsem zelf er super schattig uit!
Tinted Glow Enhancer:
Dit is een highlighter voor je gezicht. Nu we midden in de zomer zitten, vind ik het fijn om dit product als foundation/cremepje te gebruiken. Het laat een super mooie, frisse en gezonde gloed achter op je gezicht, en daar ben ik hartstikke dol op! Ook maakt het je gezicht egaal. Ik ben echt enorm blij met dit product! Tot nu toe de beste highlighter EVAH!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten