donderdag 13 maart 2014

10 minuten make-up look!

Je hebt wel eens van die ochtenden dat je wat langer in je bed wilt liggen omdat je te moe bent om op te staan! Maar langer in bed liggen betekent ook weinig tijd voor jezelf opfrissen.

Dit is mijn 10 minuten make-up look:



 Wat heb je hiervoor nodig?



Natuurlijk altijd beginnen je gezicht te reinigen. Ik gebruik de wasgel van Clinique. Vervolgens gebruik ik een moisterizer. Ik gebruik de creme van Zwitsal!


1. BB-Cream Nivea light
2. Manhattan Wake-up concealer (voor onder mijn ogen en op onzuiverheden)
3. P2 Eyebrow tint
4. Blush kwast (The Body Shop)
5. Essence Blush
6. Mac Mineralize Skinfinish "Lightscapade"

7. Lipbalsem (Maybelline Baby Lips)

Wanneer je klaar bent met deze stappen, kan je een fixing spray gebruiken zodat je make-up wat langer op je gezicht blijft. Ik gebruik de fixing spray van Alverde.

En voila.. klaar is je 10 minuten look :)


3 opmerkingen: