zaterdag 8 maart 2014

Kruidvat: Bruin zonder zon notencreme

Ik ben naar de Kruidvat gegaan om op zoek te gaan naar een goede zelfbruiner. Ineens zag ik de “Bruin zonder zon notencreme” van Kruidvat. Ik heb eens de zelfbruiner van Louis widmar geprobeerd ( die bleek namelijk enorm goed te zijn, de beste zelfbruiner zelfs..) maar ik zag helemaal geen resultaat. Dus wilde ik eens de “Bruin zonder zon” proberen van de Kruidvat.


Wat mij gelijk opviel was de lekkere geur van noten! Heerlijk! Dat is wel het fijne aan de zelfbruiner van de kruidvat. De meeste zelfbruiners stinken (vind ik..) De zelfbruiner van de kruidvat bevat 150 ml dus je hebt genoeg voor de hele zomer en de volgende zomer en en en en…..



De substantie is geel en het trekt snel je huid in! Deze zelfbruiner bevat Wortelextract, Sheabutter en Vitamine E. De zelfbruiner hydrateert de huid en beschermt de huid tegen vroegtijdige huidveroudering en uitdroging. Ook voelt je huid zacht en soepel aan. De zelfbruiner zorgt voor een mooie natuurlijke teint! Gelukkig niet oranje.. Het resultaat is echt heel mooi en subtiel! Een echte aanrader deze zelfbruiner! Ben er hartstikke blij mee! Eindelijk een zelfbruiner met mooi resultaat!
"Bruin zonder zon notencreme" 
Waar: Kruidvat
Prijs: tussen 5 en 6 euros!

2 opmerkingen:

  1. kan het ook op je gezicht ofniet?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jazeker kan je ook gebruiken voor je gezicht, heb ik ook gedaan! Kan geen kwaad

      Verwijderen