zaterdag 8 maart 2014

Maybelinne Baby Lips Lipbalm

Ik hoorde en las op internet dat Maybelinne nieuwe lipbalmpjes binnen heeft, maar waren helaas nog niet te koop in Nederland. Totdat ik weer ben wezen winkelen in Duitsland (DM). Daar vond ik 4 verschillende Baby Lips Lipbalmpjes, maar helaas waren ze niet allemaal verkrijgbaar. Maar toch was ik super benieuwd naar ze!
Ik kon moeilijk kiezen tussen de lipbalmpjes, want ze zien er allemaal zo mooi, schattig en kleurrijk uit. Uiteindelijk heb ik gekozen voor de gele en de blauwe Baby Lips Lipbalmpjes.

Geel: “Repair”, met een kers- en amandelgeur.


Blauw: “Hydrate”, met citroen en basilicumgeur

"IT-BALSEM
Maybelline heeft een it-balsem op de markt die wel acht uur lang je lippen zacht en gehydrateerd houdt. Het geheim? Een geneeskrachtig plantenextract, honing, aloë vera, shea butter, zonnebrandfactor 20 én een hoop vitamines. En dat hele pakket zit in alle vijf versies van de Baby Lips Lip Balm. Denk: de transparante Hydrate, Freshen en Repair, maar ook de kersenrode Cherry Me en roze Pink Punch. “
Het zijn zoieso IT-Balsems!!! Ik vind de balsems heel fijn en heerlijk ruiken. Het maakt je lippen zachter en het hydrateert je lippen, wat echt nodig is voor dit weer.
Ik ben hartstikke benieuwd naar de Pink Punch want die spreekt me enorm aan. Misschien voor de volgende keer!:)

Welke is jouw favoriet? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten