zaterdag 8 maart 2014

L'Oréal New Nude Magique

Je hebt vast al vaker gehoord van de Nude Magique lijn van L’oréal. zelf heb ik niks te klagen over deze lijn of de producten van L’oréal. Ik heb er niet echt veel goeds over gehoord, maar wilde de producten graag zelf eens proberen.  

Ik heb de volgende producten gekocht:
- L’oréal CC-cream Nude Magique Anti-Fatique
- L’oréal CC-cream Nude Magique Anti-Redness
- L’oréal Nude Magique BB-Blush “Universal Rosy Blush”
1. L’oréal CC-cream Nude Magique Anti-Fatique:
Deze cream heeft een abrikoos kleurtje waardoor je huid er gelijk gezond en fris uitziet. Je gezicht en tint is dus daardoor ook veel egaler. Dus zie je er vermoeid uit, dan is deze CC-cream je redding!!  De CC staat voor Color Correcting dus dit product zorgt als het ware voor een egale teint.

De cream zelf ziet er wit uit, maar wanneer je het uitsmeert veranderd het in een oranje achtig substantie. 

Dit belooft de beide CC-creams:- een goede dekking
- een gelijke teint
- een gezonde glow
- 24e uur een gehydrateerde huid
- SPF 12
Ik vind die product heel fijn, het dekt goed en geeft je huid een mooie glans. Ik heb zelf een olijftintje, dus ik denk wel dat deze cream helaas niet geschikt is voor iemand die een te lichte huid heeft, want dan gaat het er echt oranje uitzien. 

2. L’oréal CC-cream Nude Magique Anti-Redness
Deze CC-cream zorgt ervoor dat de roodheden geneutraliseerd worden. De cream zelf is groen, maar wanneer je het uitsmeert verandert het in een licht bruine substantie. 

De kleur zelf is perfect voor mijn huidskleur, ben er zeer tevreden over.

3. L’oréal Nude Magique BB-Blush “Universal Rosy Blush”Dit is een blush in een gelvorm uit een tubetje!! Super handig!:) Wanneer het in aanraking komt met je gezicht verandert de gel in een roze kleurtje. Deze blush zorgt voor een gezonde glow! altijd fijn:). Het voelt ook totaal niet plakkerig aan op je gezicht. Ook smeert het makkelijk uit en voelt het ook nog lekker zacht aan! Ben super tevreden over dit product!

De L’Oréal Nude Magique lijn is te koop in alle drogisten!
- L’oréal CC-cream Nude Magique Anti-Fatique                 € 13,99
- L’oréal CC-cream Nude Magique Anti-Redness               € 13,99
- L’oréal Nude Magique BB-Blush “Universal Rosy Blush”  € 9,99 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten