zaterdag 8 maart 2014

GOSH Mineral Waterproof Eyeshadow

Omdat ik dol ben op eyeshadow in een stick of cream, heb ik me NOG een aantal bijgekocht van het merk GOSH.
De Gosh eyeshadow stick is een oogschaduw dat waterproof is! Super handig wanneer je op de fiets zit en het regent. Wat me opviel aan de kleuren is dat ze niet echt fel zijn, maar heel subtiel. Dus je kan ze dragen op een normale schooldag maar ook op een speciale gelegenheid. Je kan kiezen uit 10 verschillende kleuren!

Ik heb gekozen voor de kleuren:
1. 009 Rose
2. 008 Violet


Dit waren de kleuren die ik persoonlijk vond uitspringen. Wanneer je ze aanbrengt blijven ze ook echt lang zitten. En er komt ook veel kleur vanaf wanneer je het aanbrengt. Het vlekt niet en loopt niet uit, dus dat vind ik echt heel fijn aan deze eye shadows. Wel voelt het natuurlijk wat plakkerig of vettig aan, maar dit kan je voorkomen door het een beetje te laten opdrogen.
Ben jij benieuwd naar de andere mooie kleuren van de GOSH Eyeshadow ? De GOSH Mineral Waterproof Eye Shadow is te koop in de Kruidvat voor € 7,99 per stuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten