zaterdag 8 maart 2014

L'Oréal Super Liner Gel Intenza

Bij de Etos hadden ze een superactie!
50% korting op alle L’oréal producten! Helemaal super!:D Ik was toch al opzoek naar een goede eyeliner, die niet uitloopt en gewoon op zijn plek blijft.


image
image

En omdat L’Oréal super fijne en goede producten heeft heb ik gekozen voor de Super Liner Gel Intenza. Een gelliner in een potje, en waterproof! Ook blijft de gelliner 24 uur op je ooglid wat natuurlijk super is, HET product waar ik opzoek naar ben. 

image

De verpakking van de Super liner bevat een gelliner potje en een kwastje. Het potje bevat 24m. Het dopje van de gelliner is goud. De gelliner ziet er strak uit, heel mooi en chique. Het kwastje vind ik ook heel fijn, je kan er dikke grove lijnen mee maken maar ook super dunne lijntjes!

image

En de kleur.. echt super intens zwart!!! Wat ook fijn is, is dat de eyeliner snel droogt. En het kwastje is stevig, waar ik echt blij mee ben, want zo kan je mooie dunne strakke lijnen maken. 

Ik heb eindelijk de perfecte eyeliner gevonden, yay!

image

Gelliners vind ik persoonlijk veel fijner, dan een penliner. Ik kan totaal niet overweg met een penliner, dat lukt mij gewoon niet. 
De gelliner heeft een makkelijk kwastje waar je alle kanten op kunt gaan, dun of dik, boven of onder, het is voor mij super makkelijk om met een kwastje om te gaan.

Ben jij ook meer een kwastjes mens? en ben je ook opzoek naar een eyeliner dat 24/7 opblijft, dan kan dit DE eyeliner voor je zijn.

De eyeliner is te koop in drogisten als Etos voor € 16,99.
Omdat er een actie plaatsvind bij de Etos, kreeg ik een korting van 50%, waardoor ik dus maar ongeveer € 8,50 hoefde te betalen!:D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten