maandag 24 maart 2014

Inspired eye make-up Stella McCartney

Gekleurde mascara is nu echt helemaal een trend! Zo kwam ik de blauwe wimpertjes tegen bij de Stella McCartney Fashion Show. Ik vond dat echt zo mooi en apart uitzien bij de modellen.

Toevallig heeft Essence een nieuwe collectie binnen met gekleurde mascara's. Ik heb gekozen voor de blauwe, 02 Miss Sue Blue, want die vond ik op het eerste gezicht het mooist! De Essence mascara heet Colour Flash.

De Essence Colour Flash mascara's bestaat uit 5 kleuren namelijk. smaragdgroen, helder blauw, petrol, paars en roze. De kleur roze sprak me ook aan, maar wilde eerst de blauwe eens uitproberen, kijken hoe het mij bevalt. Misschien de volgende keer:)

Essence zegt dat je de Colour Flash mascara ook voor je haren kan gebruiken, maar dat lijkt me echt vies en plakkerig dus daar ga ik niet voor.

 

Ik vind het borsteltje ook erg fijn. Wel vind ik dat mijn wimpers een aantal lagen nodig hebben totdat ze echt fel blauw zijn. Dit komt ook omdat mijn wimpers donker zijn. Degene die blonde wimpers hebben zal één laag al meer dan genoeg zijn. Nog een pluspunt is dat de mascara je wimpers goed laat krullen!! Ook heb je geen last van plakkerige wimpers, en droogt de mascara snel op, wat ik erg fijn vind!

Mascara Colour flash 02 Miss Sue Blue





















Ik ben echt enorm blij en vind het heel tof uitzien! Vooral nu de zomer eraan komt is het wel leuk om een kleurtje op je wimpers aan te brengen:) Weer eens wat anders dan een kleurtje op je oogleden aan te brengen!

De mascara van Essence Colour Fash is te koop bij drogisten als Kruidvat voor maar € 2,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten