zaterdag 8 maart 2014

Body Shop make-up!

Dit zijn mijn nieuwe Body Shop make-up productjes!:)


(van links naar rechts)
1. Lip en Cheek dome (Lily Cole Collection); 20 Pinch Me Pink
2. Toffee lipbalm; Caramel
3.Tea Tree Concealer; 02
4.Liquid Eyeliner (Lily Cole Collection); 20


1. Lip en Cheek dome (Lily Cole Collection); 20 Pinch Me Pink:

Dit is een soort van Lip/wang cream, dat uit een heel schattig potje komt! De cream komt uit de collectie Lily Cole. De cream is heel hydraterend en voelt zacht aan op de lippen en wangen. Ook ben ik dol op de kleur, een mooie lichtroze kleur:)

2. Toffee lipbalm; Caramel:
Een superrrrr heerlijke lipbalm dat sterk naar Caramel ruikt (en smaakt)! Lipbalm zelf ziet er heel leuk uit, en geeft de lippen een mooie (lichtbruine/peach) glans.

3.Tea Tree Concealer; 02 medium: Dit is een hele fijne, hydraterende concealer met Tea Tree-olie.

The Bodyshop over Tea Tree-Olie:
Onze biologische Community Fair Trade-tea tree-olie komt uit het gebied aan de voet van Mount Kenya. De tea tree-bladeren worden met de hand geplukt en gestoomperst om de olie te verkrijgen. De handel met de Kenya Organic Oil Farmers Association stimuleert duurzame en biologische verbouwingsmethoden, waardoor de natuurlijke biodiversiteit van het gebied bewaard blijft.

4.Liquid Eyeliner (Lily Cole Collection); 20:
Dit is een hele mooie paarse/glimmer eyeliner van de Bodyshop. Ik ben echt dol op eyeliners in verschillende kleurtjes, ook eens wat anders dan de standaard kleur zwart. Het is makkelijk aan te brengen met een kwastje. De nadeel van deze eyeliner is dat ik het aantal keren moest aanbrengen omdat de kleur niet echt duidelijk was. Een voordeel is de eyeliner snel opdroogt:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten