zaterdag 8 maart 2014

Freshmint Cosmetics!

Aantal weken terug had ik eindelijk mijn pakketje ontvangen met mijn producten die ik besteld heb van http://www.freshmintcosmetics.nl/.
Dit is een site met veel make-up keuzes voor een hartstikke goedkope prijs. De merken W7, Barry M, NYC, Safari, Sleek, BYS cosmetics, Golden Rose, Lipsmackers en vele andere merken zijn op deze site verkrijgbaar. Ook verkopen ze sieraden!
De producten die ik gekocht heb zijn:
1 W7 Candy Floss Brightening Face Powder
2 W7 Africa Multi Bronzing Face Powder
3 W7 Tutti Fruity High Moisture Lipgloss in de smaak Pineapple
4 Do-it-yourself sheet mask

1 W7 Candy Floss Brightening Face Powder:


Wat mij aansprak aan deze blush was de verpakking. De verpakking ziet er heel schattig en meisjes achtig uit! Het is een soort van doosje waarvan je de bovenkant kunt optillen. 



Wat ik ook heel mooi vond is het blushkwastje wat erin zit. Wat me gelijk opviel wanneer je de blush/highlighter aanbrengt is dat het een mooie glow geeft. Het geeft je huid een zachte, natuurlijke en gezonde gloed!:)
Deze blush koste maar € 3,95! Een echte aanrader!


2 W7 Africa Multi Bronzing Face Powder



Ook bij deze bronzer werd ik verliefd op de verpakking! haha. Ik vind het echt heel schattig en vrolijk uitzien. Ook bij deze product kun je het doosje optillen en er zit ook weer bronzerkwastje in!


Wat ik heel mooi vind is de panter print in het doosje! De kleuren, roze, donkerbruin, bruin en goud komen terug in de bronzer. Wat me opviel wanneer ik het aanbracht op mijn gezicht is dat het een beetje roze achtig is, dus je kan het ook goed gebruiken als een blush. Het ligt eigenlijk een beetje aan waar je je kwastje aanbrengt (op het bruine of roze gedeelte van de bronzer)

Deze kostte ook maar € 3,95 !:)


De brightening face powder/blush en de bronzer op mijn arm:


3 W7 Tutti Fruity High Moisture Lipgloss in de smaak Pineapple


Dit is een zoete en fruitige lipgloss in de smaak Pineapple. Die leek me het lekkerst. Deze kostte maar € 2,95 !
De smaken Strawberry, Mint Choc and Peach zijn ook verkrijgbaar!
4 Do-it-yourself sheet mask

Deze maskers kwam ik ook tegen op de site Freshmint cosmetics. Het leek me leuk om ze een keer uit te proberen.
Wat Freshmint zegt over de Do-it-yourself Masks:
Do-it- yourself sheet masks zijn samengeperste, papieren maskertjes die je in combinatie met een zelfgemaakte (masker) vloeistof kunt gebruiken. De maskertjes zijn samengeperst tot een klein pakketje. Wanneer het masker met vloeistof in aanraking komt zet het uit en kun je het masker op je gezicht aanbrengen.

Gebruiksaanwijzing:
Gooi het samengeperste masker in een vloeistof en laat het even inweken, het masker zal vanzelf groter worden. Breng het masker op een schoon gezicht aan. Zorg dat alle lucht uit het masker is door het masker zacht aan te drukken. Laar het masker gedurende 15-20 minuten zitten.
Deze Do-it-yourself sheets masks kosten helemaal niets, maar € 0,50 per masker!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten