zaterdag 8 maart 2014

L'Oreal Nude Magique "Eau De Teint"

Ik ben dol op de lijn van L’Oreal Nude Magique en ik heb al best veel producten ervan zoals de CC-creams en de BB-blush. Veel heb ik gehoord over de nieuwe foundation van L’Oreal namelijk de L’Oreal Nude Magique “Eau De Teint”. Deze foundation is zo licht als water en het voelt aan alsof je niet eens make-up op hebt. Dat klinkt natuurlijk heerlijk! 
De foundation bestaat uit 7 tinten. Ik heb gekozen voor de 
190 Rose Beige. Deze tint kwam het meest overeen met mijn huidskleur.


De foundation zelf ziet er schattig en compact uit. Het is van mat glas gemaakt, dus erg breekbaar! Ook bestaat de foundation niet uit een pompje, maar een opening. Wat ik eigenlijk niet zo erg vind, eens wat anders dan steeds een pompje. Wel moet je oppassen, dat je het potje niet per ongeluk laat vallen, want de foundation zelf is super vloeibaar!

Op de foto zie je hoe je de foundation het beste kan gebruiken:


Zoals ze zeggen is de foundation zo licht als water, en dat is zeker zo! wanneer je het aanbrengt voelt het heel zacht aan, en het lijkt alsof je niet eens foundation op hebt. Ook denk je wanneer een foundation koopt wat vloeibaarder is, dat het gezicht niet goed dekt en egaal maakt, maar bij deze foundation is het zeker zo! Ook gaat je gezicht er niet van glanzen, maar geeft het meer een mat effect. Heel fijn voor meiden onder ons die een vette huid hebben. En je hebt niet zo veel nodig, een paar druppels en het is meer dan genoeg:)

Ik heb de foundation gekocht bij de Etos. Daar hadden ze een actie, namelijk 40 % korting op alle L’Oreal producten. 

Ben jij ook benieuwd naar de foundation die zo licht is als water? De foundation kost € 13,99 en is verkrijgbaar in drogisten!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten