maandag 31 maart 2014

Roze mascara

Deze week heb ik me de roze mascara gekocht van Essence Colour Flash in de kleur 03 miss mary berry. Ik heb de blauwe gekocht (zie vorige review), en de mascara is me enorm goed gevallen, krult goed en plakt niet, ik was er zo tevreden mee, dat ik me nog een leuk kleurtje gekocht heb:)



Ik vind de kleur roze erg mooi bij mijn bruine ogen passen, en het is natuurlijk ook een leuk kleurtje voor de zomer! Ook bij de fashion show van Donna Karan (2013) hadden de modellen roze mascara op, wat ik prachtig vond. En dit gecombineerd met een natuurlijke look, dus natuurlijke lippen en een lichtroze blush. Deze zomer komen de gekleurde mascara's weer terug!! YAY


Mascara Essence Colour Flash 03 miss mary berry

De mascara Essence Colour Flash is verkrijgbaar in 5 zomerse kleuren! Ik heb de mascara gekocht bij de Kruidvat voor maar € 2,99!!

Wat vind jij een mooi kleurtje voor je wimpers?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten