zaterdag 8 maart 2014

Kruidvat Scrubcreme Abrikoos

Laatst heb ik de Kruidvat Scrubcreme Abrikoos gekocht, omdat de mijne helaas op was. Dit is echt mijn favoriete scrub! 

Ik ben enorm blij met deze scrubcreme van de Kruidvat omdat het je huid echt super goed reinigt. Ook vind ik het fijn dat er erg veel pitjes inzitten, dat maakt de huid veel gladder. De meeste scrubcremes bevatten niet erg veel scrubdeeltjes, en dat maakt het scrubben ook moeilijker vind ik.


image

De scrubcreme zit in een ouderwets donkerbruine glazen potje wat 100ml bevat. Potje is simpel en bevat een plastic verpakking die je eraf moet halen om de scrub te gebruiken.

Je kon kiezen tussen de scrubcreme  Abrikoos en de scrubcreme Thee Trea. Ik heb gekozen voor de scrubcreme abrikoos omdat ik deze scrub wat aangenamer vind ruiken dan de Thee Trea.

image

De scrubcreme abrikoos bevat abrikoospitjes die je huid echt grondig reinigt. De scrub ruikt niet verkeerd, de geur is aangenaam. De abrikoos geur overheerst niet, maar als je goed ruikt, ruik je het heel lichtjes.

image

Hoe te gebruiken:De scrub gebruik je 2x per week. Je gezicht eerst vochtig maken. Daarna breng je de scrub aan op je gezicht. Vervolgens masseer je rustig de scrub op je gezicht, en wanneer je daar klaar mee ben was je je gezicht af. Tot slot gebruik je een crème voor een goede hydratatie!

Deze scrubcreme belooft een frisse, zachte en gladde huid, en dat doet het zeker!!! Het is een superscrub!:)

image

Omdat de abrikoospitjes best grof zijn, raad ik deze scrub niet aan voor personen met een gevoelige huid. Je kan het zeker eens proberen, maar omdat de pitjes grof zijn ben ik bang dat de mensen met een gevoelige huid een allergie-reactie kunnen krijgen.

Wil je deze scrub ook een proberen?
De Scrubcreme Abrikoos is te koop bij de Kruidvat voor maar € 2,39.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten