zaterdag 8 maart 2014

Essence Blush Up!

Vorige week heb ik nieuwe blushes gespot in het assortiment van Essence in de kleuren roze en orange/peach. De kleur roze was zo mooi dat ik daarvoor gekozen heb, en natuurlijk omdat ik meer fan ben van de roze blushes.


image

De naam van de blush is 20 Pinky Flow. Dit is een mooie roze kleur. De blush bestaat uit 2 kleuren, lichtroze en donkerroze, zoals je ziet op de foto’s! de blush heeft een ombre effect, wat er heel mooi uitziet.

image

Je kan beide kleuren mengen, maar je kan ook kiezen voor één kleurtje. Stel je hebt zin in een meer dramatic look, dan kies je voor de donkerroze, heb je een natural make-up look gemaakt dan is de lichtroze echt perfect!

En natuurlijk kan je ze ook mengen wat bij een dramatic look kan maar ook bij een natural look!

image

De kleur vind ik echt super mooi, want het geeft je wangen een gezonde en frisse look! En daar hou ik wel van:)
Essence Blush Up! is te koop bij drogisten als Kruidvat voor maar € 3,49!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten