zaterdag 8 maart 2014

P2 Sand Style Nailpolish

Ik heb super veel zin in de herfst en winter, ben de zomer beu! Morgen is het officieel herfst en het wordt natuurlijk ook kouder dus nieuwe stuff heb je nodig. In de winkels kwam ik de nieuwe collectie tegen van P2, en de nagellakjes vielen me als eerste op! Super mooie warme kleuren, die goed bij de herfst en winter passen. Warme kleuren met een overdosis glitters!
Er waren zoveeeeel mooie kleurtjes en kiezen vond ik enorm moeilijk want ik vond ze eigenlijk allemaal prachtig, maar ik draag normaal nooooit nagellak omdat ik nagels bijt:-( (VERSLAVING!!) en ik kom er maar niet van af. Maar mijn teentjes mogen wel goed verwend worden:)
Uiteindelijk heb ik 3 kleurtjes uitgekozen (van links naar rechts):
1. 030 Seductive
2. 010 Adorable
3. 060 strict

Ik vond ze persoonlijk heel mooi en echt goed passen bij de komende seizoenen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten