zaterdag 8 maart 2014

Kruidvat Natures Zoutscrub Hammam



Ik heb vandaag de scrub gekocht van Kruidvat Natures Aroma. Ze hebben verschillende soorten scrubs van Natures Aroma. De Kruidvat Zoutscrub Hammam heb ik nog nooit gezien tussen de Natures Aroma scrubs dus heb ik besloten om het eens uit te proberen.
image
De naam Hammam sprak mij gelijk aan, want het deed me denken aan mijn vakanties naar Marokko! Ook sprak het me aan, omdat er Arganolie in de scrub zit wat heel hydraterend en goed is voor de huid.

Ik heb de scrub van Kruidvat Natures al eens eerder gebruikt, en ik was er zeer tevreden over! Ik vind  dit ook de beste scrub ooit, omdat de scrubdeeltjes grof zijn, wat ik persoonlijk fijner vind dan een romige scrub. De geur van de Hammam scrub is heerlijk! Het heeft een aparte poeder geurtje wat zeer aangenaam is.
image
"De Kruidvat Natures Zoutscrub Hammam is een fijne scrub op basis van zout en Arganolie. De zoutdeeltjes in de zoutscrub verwijderen dode huidcellen op milde wijze. De verzorgende Arganolie reinigt en ontgift de huid. Na een scrubbeurt voelt je huid daardoor streelzacht aan.

Hoe te gebruiken:
Neem een flinke schep op natte handen en masseer zacht over de vochtige huid met ronddraaiende bewegingen. Vervolgens goed afspoelen. En geniet van je baby zachte huidje!:)
Dit product mag alleen op de huid aangebracht worden en niet op je gezicht!!
image
Een echte aanrader is deze scrub! Ik vind dit de fijnste scrub EVER. Wat is jou favoriete scrub?
Waar te koop: Kruidvat
Prijs: € 5,99

Geen opmerkingen:

Een reactie posten