zaterdag 8 maart 2014

Formula 10.0.6: PORES BE PURE MUD MASK!

Ik was deze week opzoek naar een masker in een tube, eens anders dan de maskertjes die je maar een keer kan gebruiken!
Bij de kruidvat hadden ze een actie. Alle Formula 10.0.6 verzorgingsproducten als wasgel, maskers etc maar € 5,00 per stuk. Ik vond de producten van Formula 10.0.6 altijd zo leuk en vrolijk uitzien, maar kocht nooit iets van dat merk want ik ben altijd gewend om Clinique te gebruiken. 


image

Over de Formula 10.0.6:
"Formule 10.0.6  perfectioneert de lastige jonge huid met ingrediënten die werken. Gemaakt door een chemicus in 1933, het huidige assortiment omvat nu huidverzorgingsproduct speciaal ontworpen om heldere, gezonde huid te bevorderen.”
Uiteindelijk toch de PORES BE PURE Mud Masker gekocht van Formula 10.0.6. Wat mij gelijk aansprak was de snoeproze kleur van de masker. Echt heel girly! Ook las ik dat de masker rozemarijn bevat en aardbei wat mij een goede combinatie leek. Ook bevat deze masker duizendblad.
image
Duizendblad: 
Duizendblad staat bekend om haar samentrekkende, helende en kalmerende effecten op de huid. Het wordt vaak gebruikt om de poriën  en huid te verbeteren.

Aardbeien:
Aardbeien doen de huid grondig reinigen. Ook verwijderen ze overtollige olie en onzuiverheden.
Rozemarijn:
Rozemarijn is goed tegen rimpels, vermindert rode plekjes, stipjes, vlekken op het gezicht en is ook goed tegen acne.
Klinkt allemaal wel goed, toch?! De masker ruikt wel heerlijk naar aardbeien!! Ik kan lekker genieten van de aardbeiengeur tijdens het inwerken hihi.

Hoe te gebruiken?
Natuurlijk altijd je gezicht goed reinigen, dus wassen met een wasgel, daarna scrubben, droog deppen en vervolgens de masker op je gezicht smeren met je handen, maar dit kan ook natuurlijk met een foundation kwast. 10-15 minuten laten inwerken en daarna je gezicht wassen met lauw water. Tot slot een moisturizer! Altijd heerlijk als finish.
Wil jij deze masker ook eens uitproberen? De Formula 10.0.6 PORES BE PURE Mud Mask is verkrijgbaar bij drogisten voor € 7,99. Bij de kruidvat hebben ze nu een actie en kosten de verzorgingsproducten van Formula 10.0.6 € 5,00 per stuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten