zaterdag 3 mei 2014

Het geheim voor vollere wenkbrauwen en wimpers!

Heb jij dunne wenkbrauwen, of heb je gewoon te weinig haar op je wenkbrauwen? Natuurlijk kan je je wenkbrauwen bijtekenen, maar dat is natuurlijk anders dan dat je echt vollere wenkbrauwen hebt. En wil je ook niets liever dan lange, volle wimpers? JA! iedereen wilt dat wel. Het geheim voor vollere wenkbrauwen en wimpers is castor olie en rozemarijn!

Wat doet castor olie en rozemarijn:
Castor olie word ook wel wonder olie genoemd en staat bekend met het stimuleren van de haargroei! Je haar word dus voller en sterker. Ze zeggen dat je al na 2 weken resultaat ziet, nadat je het elke dag op je wimpers en wenkbrauwen aanbrengt!!
Rozemarijn stimuleert ook de haargroei, wat een pluspunt is! Daarom heb ik gekozen om deze twee ingrediƫnten te mengen.

Ik was vandaag opzoek naar een potje waar ik de mengsel erin kon stoppen, dus heb ik me de wenkbrauw gel gekocht van Catrice. Deze heb ik leeggemaakt en goed gespoeld met heet water, zodat alles wat in het potje zat eruit is.

Mijn idee was dus om het lege Catrice potje te vullen met castor olie en rozemarijn! Dit is natuurlijk het lastigst want de opening van de wenkbrauw gel is super klein.


Ik heb het potje meest gevuld met castor olie, en ongeveer 1 el rozemarijn. Rozemarijn is erg vloeibaar en de substantie van de castor olie is wat zwaarder. Daarom raad ik jullie aan om inpvl. rozemarijn, rozemarijn olie te gebruiken. Rozemarijn olie is wat zwaarder van substantie en dit zou wel samen gemengd kunnen worden met castor olie. Ik had rozemarijn olie helaas niet in huis:(

Ik heb dus de rozmarijn en castor olie gebruikt. Deze twee ingredienten kunnen niet gemengd worden, tenzij je ermee schud. Dus wanneer je het substantie op je wenkbrauwen en wimpers wilt aanbrengen, eerst vantevoren goed schudden!!



Hoe je het aanbrengt:

Eerst zorg je ervoor dat je een schone gezicht hebt. Daarna breng je de olie aan op je wenkbrauwen en je wimpers. Het beste is als je ermee slaapt, en de volgende ochtend weg wast, maar als je dat vies vind, laat je het een halve dag inwerken (als je niks te doen hebt!) of anders 4 uurtjes inwerken! En daarna alles goed afspoelen met lauw water!

En hallo.. vollere wenkbrauwen en wimpers!!!:)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten