zaterdag 8 maart 2014

YSL Rouge Pur Couture - nr. 39 Pourpre Divin -

Donkere lippen hebben is op dit moment een trend en ik vind het zelf echt superrr mooi. Met donkere lippen bedoel ik dan, donkerrood, donkerpaars en misschien zelfs zwart. De foto die mij echt geïnspireerd heeft is de foto van de bekende zangeres Lorde tijdens de Grammy’s 2014.


image

Op deze foto heeft de zangeres de donkerpaarse/rood lipstick gecombineerd met een nude look, dus een mooie en glanzende huid met licht opgemaakte ogen, en mooie dikke wenkbrauwen! In een woord WAUW..

Ik ben opzoek geweest naar DE perfect donkerpaarse kleur en ja..GEVONDEN! Ik heb voor de Ysl Rouge Pur Couture nr. 39 Pourpre Divin gekozen!

image
image
En wat ziet de lipstick er weer prachtig uit! De Ysl logo op de lipstick zelf maakt hem helemaal af. Echt stunning!!

Over de Rouge Pur Couture lipsticks:
" Een nieuwe generatie van de lippenstift geïnspireerd door de heer Saint Laurent biedt het iconische kleurenpalet-rood, fuchsia en oranje in een couture collectie van fascinerende kleuren die zich aanpassen aan elke look en teint. 

Gehuld in een luxe goudkleurige huls ontworpen door Creative Director Stefano Pilati, spreekt Rouge Pur Couture elegantie uit. Uw lippen zijn verzadigd met intense, langhoudende kleuren, dankzij de natuurlijke extracten, terwijl de Coloreveal technologie de hele dag vochtverzorgend werkt. Biedt medium tot volledige dekking met een stralende, satijnen afwerking. SPF 15.”
image
Ik ben echt enorm blij met deze mooie maar ook aparte kleur lipstick! Past helemaal bij dit seizoen!!:)

Ben jij ook benieuwd naar de kleuren van Ysl  Rouge Pur Couture? Ze zijn verkrijgbaar bij de douglas en best prijzig vind ik. Ze kosten € 33,95 per stuk. Ik vind het zeker waard, want deze aparte donkerpaarse kleur van Ysl is in geen enkele make-up lijn terug te vinden!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten