zaterdag 8 maart 2014

Beauty Blender!

Zoek je een andere manier om je foundation/bb cream aan te brengen dan met een kwast of je handen? De beauty blender is een manier om je foundation, concealer of bb cream aan te brengen.


image

De beauty blender is een sponsje in een vorm van een ei. En ook nog mooi in het roze! Waarom ik dit product gekocht heb is omdat ik eens wat anders wilde proberen dan mijn handen. Het is verkrijgbaar in drogisten. Deze beauty blender heb ik gekocht in de Dm voor € 2,95.
Hoe te gebruiken:
Normaal gesproken vind ik het niet zo fijn om met een spons te werken, omdat het de foundation opzuigt. Daarom werk ik liever met mijn handen.

Een nieuwe manier om het opzuigen van foundation te voorkomen is het sponsje eerst goed natmaken en daarna goed afdeppen met een handdoek zodat hij lichtvochtig is.Je merkt dat het sponsje groter wordt, wat gunstiger is!
image

De beauty blender heeft een bolle kant en een spitse kant. De bolle kant kan je gebruiken voor de makkelijke delen op je gezicht zoals de wangen, voorhoofd en kin. De spitse kant van het sponsje kan je gebruiken voor de concealer onder je ogen of je neus.
Wanneer je het sponsje op je huid gebruikt moet je het niet vegend gebruiken maar deppend. Dit zorgt voor een mooier effect!

image

Ik ben heel blij met dit sponsje. Ik merk dat de foundation dekkender is. de foundation word mooier aangebracht, dat ook vanwege de deppende methode die je gebruikt wanneer je de foundation aanbrengt met het sponsje. Ik ben erg tevreden ermee!

Heb jij dit sponsje al gebruikt? Waar gaat jou voorkeur naar? Kwast, sponsje of toch liever je handen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten