zaterdag 8 maart 2014

DA Sales!!

Paar weken terug werd de DA in Geleen (ZL) definitief gesloten en dat betekent dus meestal dat alles weg moet en dat betekend weer dikke SALE!! Alle make-up van de merken Chanel, YSL, Lancome, Guerlain en noem maar op voor de helft van de prijs. Helaas kwam ik te laat te weten dat de DA dicht ging dus alle mooie blushes etc waren helaas op. Wel was er genoeg keuzes uit lipsticks, lipglosjes en parfum!


Dit zijn de spulletjes die ik gekocht heb:

1. Lancome L’Absolu nu lipstick nr. 301 (Rose Subtil) en nr.303 (Rose Caresse)

De kleur 301 van Lancome is een mooi roze/lila achtig kleurtje. Deze lipstick heeft ook lichte glitterdeeltjes wat echt heel mooi is. De kleur is totaal niet fel, het is een heel subtiel kleurtje. De kleur 303 van Lancome is meer een peach kleurtje, maar ook heel subtiel en ook met glitterdeeltjes! De 303 is op dit moment mijn favoriete kleurtje:)

2. Clarins Joli Rouge nr. 707 (Rose Caprise) 
De kleur 707 van Clarins is een fel roze zachte kleur. Er hangt ook een fruitige geur aan de lipstick wat fijn is! Het geeft de lippen echt een mooie intense kleur!

3. Clinique Chubby Sticks

De Clinique Chubby Stick is een lipbalsem die verkrijgbaar is in verschillende tinten van naturel tot prachtig roze. Ik heb gekozen voor de kleur 06 Whoppin’ Watermelon. De kleur is roze en voelt heerlijk zacht en comfortabel aan op je lippen dankzij de verzorgende stoffen zoals Shea- en Mangoboter.

4. L’Oreal Caresse lipgloss nr. 102 Romy en nr. 400 Eve

Deze lipglosjes zijn echt geweldig! Mijn favoriet, dat zeker! Wanneer je het op je lippen aanbrengt is het net alsof je niks ophebt, zo licht voelt het aan!! Deze lipglossjes zijn te vergelijken als een lipstain. Ik heb gekozen voor de kleur 102 en  400. De 102 is meer een roze kleur en de 400 meer een paarse kleur! Ben er enorm blij mee!!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten