zaterdag 8 maart 2014

P2 Sea' la Vie Eyebrow Tint

Voor mijn wenkbrauwen gebruik ik meestal een wenkbrauw kit. Ik gebruik de wenkbrauw kit van Catrice. Toen ik in de Dm naar de producten van P2 keek zag ik een eyebrow tint. Wat is dat precies zo’n eyebrow tint?


image

Je kan het vergelijken als de Benefit cheek & lip tint, maar dan voor de wenkbrauwen. Echt een top idee, zo’n eyebrow tint. 

De P2 eyebrow tint is verkrijgbaar in 2 tinten namelijk de 010 Floating Brunette en 020 Floating Brown.

image

Ik vind de eyebrow tinten niet echt veel van mekaar verschillen. Ze lijken best veel op elkaar.

Op de linker wenkbrauw  (2e wenkbrauw foto) heb ik de licht bruine eyebrow tint aangebracht en op de rechter wenkbrauw (1e wenkbrauw foto) heb ik de donkerbruine wenkbrauw tint aangebracht. 

image
Zoals je ziet, zie je helemaal geen verschil. Maar ik vind ze wel heel fijn om mijn wenkbrauwen mee te vullen. Lekker makkelijk en snel!!

De P2 eyebrow tint is te koop bij de DM (Duitsland) voor en kosten € 3,65 per stuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten