zaterdag 8 maart 2014

Guerlain Shine Automatique Lipstick

Ik ben dol op nude en roze tinten lipsticks! De Guerlain Shine Automatique past mooi tussen de rest van mijn lipstick stash! 
Ik ben in het weekend de Ici Paris XL binnen gelopen. Daar heb ik me verwent met een Guerlain Shine Automatique lipstick! Ik heb gekozen voor nr. 260 (Jardin De Bagatelle). Dit is een mooie zacht lichtroze kleur met pareldeeltjes! Het is geen matte lipstick, die vind ik persoonlijk droog en matte lipsticks moet je perfect aanbrengen. Deze lipstick is niet mat en hydrateert je lippen!:) De kleur is heel subtiel en natuurlijk, dus het is niet gelijk een kleurboost. Zoals ik al gezegd heb is het dus echt meer een zacht roze kleur. 
En de verpakking is helemaal geweldig! Echt heel apart. De lipstick schuif je dus als het ware naar boven! En wanneer je je lipstick hebt aangebracht weer naar beneden schuiven! Geen dopje of iets dergelijks, dus super handig en makkelijk!


Ik ben enorm blij met deze lipstick en misschien volgt er wel weer een ander kleurje!:)
Merk: Guerlain Shine Automatique
Prijs: € 33,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten