zaterdag 8 maart 2014

Lush Shower Jelly: SWEETIE PIE

Het is weer lang geleden dat ik iets bij de Lush gekocht heb. Gisteren tijdens het winkelen in de Lush-store zag ik dit potje met een glibberig substantie staan. Deze wilde ik graag eens proberen!

Mijn review over dit product:

De geur is overheerlijk, hartstikke zoet en daar ben ik echt dol op. Dus je moet er wel van houden. De kersengeur overheerst en er hangt een lichte kokosgeurtje aan. De jelly is paars met glittertjes erin en het is om je lichaam mee schoon te maken (+ haar). Voor mensen die droog haar hebben liever niet, want dat droogt het haar meer uit. De jelly kan je op kamertemperatuur bewaren maar je kan de jelly ook in de diepvries plaatsen (lekker voor in de zomer!:)) Prijs van het product: € 5,55 (100g)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten