vrijdag 28 maart 2014

Etos Highlighting Illuminizer

Ik ben dol op highlighters! Ik heb thuis zoveel liggen. Je kan er nooit genoeg van hebben:) Tijdens het shoppen heb ik een mooie highlighter gespot bij de Etos, namelijk de Etos Highlighting Illuminizer. Dit is een limited edition, dus wees er snel bij voordat ze uit het assortiment gaan.


De highlighter is verkrijgbaar in 3 kleuren, namelijk rose, bronze en gold. Ik heb gekozen voor de kleur gold, want ik vind hem echt prachtig. De highlighter bevat goude glansdeeltjes, en NEE geen glitterdeeltjes. De highlighter is best klein en bevat maar 12ml. Je hebt maar weinig nodig, dus je kan er lang mee doen. Ook heeft de tube een kleine gaatje waar voorzichtig de highlighter naar buiten verschijnt, dus niet in een keer een dikke kwak.

De glans van de highlighter is licht van kleur, het is niet overdreven, maar heel subtiel. Het heeft een geel achtig kleurtje. Ik vind het fijn dat de highlighter vloeibaar is, want dan ziet het er natuurlijker uit dan een poeder highlighter. Ook trekt de highlighter snel in, dus geen plakkerige huid!:) En het blijft lang op zijn plek zitten. Veel voordelen dus:) (HAPPY!!!)


Ik gebruik deze highlighter op mijn jukbeenderen en onder mijn wenkbrauwen. Dit doe ik natuurlijk met mijn vingertoppen! Ik vind de kleur echt helemaal stunning. Je kan echt een mooie wetlook creëren met deze highlighter wat nu echt de trend is! Dit is tot nu toe mijn favoriete highlighter:)

Spring Makeup Trends 2014 van Pond's Arabia
Wil jij ook graag de Etos Highlighting Illuminizer uitproberen? Het is spotgoedkoop en kost maar € 2,99! Nogmaals, dit product is een limited edition, dus weer er snel bij voordat het uit het assortiment gaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten