zaterdag 8 maart 2014

La Riche Directions; Rose Red

Ik heb veel gehoord over de haarverf van La Riche. De kleuren spraken mij vooral aan! Leuk voor een dip-dye look. Ik heb gekozen om mijn hele haar te verven.



Ik heb gekozen voor de kleur Rose Red. Dit is een donker roze/paars achtig kleurtje. Er zijn natuurlijk ook andere verschillende kleuren!


La Riche raad aan om het haar eerst te blonderen voordat je het laat verven, want dan is de kleur duidelijker en feller. Ik heb daar niet voor gekozen dus heb mijn haren geverfd zonder het te blonderen. En je ziet toch best goed resultaat!
Hoe te gebruiken:
- 1 potje La Riche Directions is genoeg voor haren op schouder lengte.
- Natuurlijk heb je plastic handschoentjes nodig en een verfkwast. Goed de plek waar je je haar gaat verven bedekken met kranten want het kan altijd zijn dat je spettert!! 
- Verf inmasseren op droog of handdoekdroog haar, kan dus zeker allebei!! Na het verven een 15 minuten inwerken en erna GOED uitspoelen.

Ik ben super blij met het resultaat! De kleur vind ik echt mooi! Maar enige nadeel.. Je wordt dan ook echt helemaal roze/paars.. Letterlijk..
Ook je hoofdhuid en zelfs je hoofd en handen.. Dus tip, echt heel goed je haren spoelen en handen natuurlijk! Ik kreeg het moeilijk van mijn handen af en hoofdhuid. Ik heb zelfs nagellakremover gebruikt om het weg te halen.. Was echt verschrikkelijk, maar na een aantal dagen trekt het vanzelf weg!!
La Riche is te koop online en in kapperzaken voor maar € 7,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten