zondag 23 maart 2014

How to make: A bright cat-eye

Een cat-eye ziet er heel mooi uit en vintage uit. Met een cat-eye kan je je oog helemaal vervormen. Beneden laat ik jullie zien hoe ik mijn bright cat-eye maak!

Wat heb je hiervoor nodig:


1. Essence shimmer eyeshadow
2. L'oreal eyeliner
3. Essence fruity eyeshadow sorbet
4. Catrice Made To Stay inside eye
5. Bourjois Volume Clubbing Black Jack

Stap 1
Gebruik een concealer voor onder je ogen, zo zien je ogen er brighter uit. Dit breng je deppend aan! Als je geen donkere kringen hebt, dan hoeft dat natuurlijk niet. Gebruik daarna een oogprimer op je oogleden.


Stap 2
Gebruik de Catrice Made To Stay  inside eye voor je waterlijn. Doordat je waterlijn licht van kleur is, zien je ogen er groter en brighter uit. De Catrice Made To Stay inside eye heeft een lichtroze kleur wat er wat natuurlijker uitziet dan een witte kleur.


Stap 3
Gebruik de Essence fruity eyeshadow sorbet op je ooglid voor een frisse look. Het mag een peach kleurtje of een roze tint zijn, want die zien er het natuurlijkst uit.

Voor je ooghoeken gebruik ik een shimmer eyeshadow van Essence. Je ogen worden er gelijk groter en frisser door.


Stap 4
En nu de moeilijkste stap. De perfecte cat-eye maken! Ik gebruik liever een eyeliner potje met een kwastje, want daarmee kan ik de rechtste en strakste cat-eye van maken. Maar vind jij het fijner en makkelijker om een liquid eyeliner te gebruiken of een peneyeliner, dan moet je dat natuurlijk doen.



Stap 5
En nu als finish...MASCARA. Die heb je natuurlijk nodig om je look af te maken. En het liefst zo veel lagen mogelijk!!


En voila.. je bright cat-eye is helemaal af!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten