zaterdag 8 maart 2014

Little Hotties Home Fragrence Melters

In een boetiekje in Limburg vond ik zoveel leuke schattige huisspulletjes. De naam van het boetiekje weet ik niet, het heeft waarschijnlijk niet eens een naam. In dat boetiekje zag ik een tafeltje vol met smelt kaarsgeuren (geen idee hoe je ze noemt in het Nederlands haha) 







Je kan kiezen tussen 10 per doosje voor € 4,50 en 20 per doosje voor ongeveer € 9,00. En de vorm van de smeltkaarsjes zagen er super schattig uit. In vormpjes als sterretjes hartjes etc. Ook waren de kleurtjes super leuk, lekker fel en kleurrijk. Ik wilde er 10 in een doosje en toen kwam het momentje aan…ik moest 10 kiezen uit 42 verschillende geuren.. en daar stond je dus aan elk smeltkaarsje te ruiken haha.

Dit zijn de 42 geuren waaruit je kon kiezen:

Ik heb 10 smeltkaarsjes gekozen in de geurtjes die ik lekker vind! Dat was echt heel moeilijk want ze roken allemaal super lekker.

Van links naar rechts de geurtjes:
1. Tropical Sands
2. Lavender
3. Pink Marshmallow
4. Cranberry
5. Blue Sundae
6. Cinnamon
7. Oceanic Wave
8. Raspberry Ripple
9. Blackcurrent
10. Passion Fruit

De smeltkaarsjes hoef je niet per een te smelten. Je kan namelijk ook bijv. per 3 of 4 smelten, dan krijg je bijvoorbeeld een heel ander geurtje! Heel apart is dat, super leuk! Ik ga ze zeker weten vaker halen:)

De Little Hotties smeltkaarsjes zijn ook online verkrijgbaar op:http://bombcosmetics.sajovi.nl/Little_Hotties/112/

Geen opmerkingen:

Een reactie posten