donderdag 1 mei 2014

Rimmel Wake Me Up Instant Radiance Shimmer Touch


Jullie kennen vast wel de lijn "Wake Me Up" van Rimmel. Ze hebben daar een foundation van! Wat ik niet wist, is dat ze ook nog highlighters hebben van die lijn, namelijk de Rimmel Wake Me Up Instant Radiance Shimmer Touch.


Deze highlighters van Rimmel zijn verkrijgbaar in 4 kleuren:
- Flush of Pearl
- Peach Glow
- Shimmering Sand
- Radiant Rose

De highlighter bevat 14 ml wat best weinig is, maar zeker genoeg als highlighter. Ik heb de kleuren Radiant Rose en Peach Glow gekozen! Deze vond ik het mooist. Rimmel geeft aan dat je deze highlighter op je gehele gezicht kan aanbrengen,  maar dat raad ik jullie niet aan, want de highlighters zijn best goed gepigmenteerd, dus de kleur zie je erg goed. Tenzij je de highlighter goed uitsmeert, dan kan dat nog wel!


Ik gebruik deze highlighter als blush voor op mijn wangen of als highlighter onder mijn wenkbrauwen. De highlighter voelt erg licht aan op mijn gezicht. Het plakt niet... gelukkig! Want dat verwacht je natuurlijk wel van een vloeibare highlighter. De highlighter heeft meer een mousse substantie, wat erg fijn is, het voelt ook totaal niet aan alsof je een dik laag make-up op hebt. Dus grote pluspunt!!

Ik ben erg blij met deze highlighters, vooral erg tevreden over de roze kleur. Ik gebruik hem als blush en ik vind hem erg mooi glanzen op mijn wangen. De highlighter creƫert een mooie en gezonde gloed!

Wat ook erg belangrijk is, is dat je de highlighter deppend aanbrengt op je gezicht. Wanneer je dept heb je meer controle over de hoeveelheid van het product op je gezicht! En zo vermijd je natuurlijk ook een "cakyeffect".

Ik heb de highlighters gekocht bij The Big Bazaar, in Sittard (ZL), maar ze zijn vast en zeker ook online verkrijgbaar. Ze kosten maar € 2,99 per stuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten