woensdag 30 april 2014

Lush Herbalism Cleanser


Vandaag ben ik bij de Lush winkel geweest, en zoals jullie weten ben ik dol op natuurlijke, verse gezichtsproducten. En natuurlijk zijn de producten van Lush niet op dieren getest, wat ook voor mij een grote pluspunt is!!

Zelf heb ik de Angels on Bare skin, en die is me zo goed bevallen, dat ik me nog een cleanser heb gehaald. Ik heb deze keer gekozen voor de Herbalism. Ik heb namelijk veel goeds gehoord over deze cleanser.



"Lush over Herbalism:
Herbalism is een magische reiniger. Gebruik dit dagelijks en je huid ziet er beter uit. Vol Chinese klei, gemalen amandeltjes, rozemarijn, brandnetel en kamille. Kalmerend, ontgiftend en zuiverend. Alles wat je nodig hebt om je vette huid onder controle te houden. Daarnaast graag twee liter water per dag drinken, veel fruit en groenten eten, lekker joggen af en toe, niet roken en je ziet er helemaal fantastisch uit.
Herbalism is ook een fantastische reiniger voor je lichaam!"

Ingredienten:
Amandelen, gemalen (Prunus dulcis)Kaoline (Kaolin)Glycerine (Glycerine),Chlorofyl water (CI 75810, Aqua)Brandnetel, rozemarijn en rijstazijn extract (Urtica dioica and Rosmarinus officinalis)Rijst, zilvervlies (Oryza sativa)Gardenia extract (Gardenia jasminoides)Roos absolue (Rosa damascena)Kamille essentiële olie, blauwe (Matricaria chamomilla)Salie-olie (Salvia officinalis)Parfum


De ingrediënten zien er goed uit! Het bevat goede ingrediënten zoals Rozemarijn en Kamille. Het heeft ook nog een heerlijke geur! Wanneer je het potje opendraait zie je een donkergroene substantie. Op het eerste gezicht is het echt een vieze rare kleur, maar je went er wel aan. 

Het product werk namelijk SUPER op je gezicht. Na het aanbrengen en reinigen van je gezicht, voelt je gezicht echt super zacht aan, zonder dat je gezicht droog of trekkerig aanvoelt. De Clinique cleanser foam gebruik ik wel eens, en daarvan merk ik dat ik een crème na het reinigen MOET gebruiken, want het voelt erg  trekkerig aan. Bij de Herbalism is dat niet zo, dus dat is wel fijn. Ik ben erg blij met mijn winst!! 
De Herbalism is trouwens geschikt voor elke huidtype, en werkt super bij een huid met onzuiverheden!



Hoe breng je het aan:

- Schep een kleine hoeveelheid ter grote van een pinda op je handpalm. Meng het met een paar druppels water tot een papje. Daarna masseer je het zachtjes op je gezicht en tot slot spoel je het af met lauwwater! En klaar ben je:)
Ik vind het fijn om na het reinigen van mijn gezicht, een moisterizer te gebruiken. Ik gebruik de Zwitsal Op 't Wangetje!
Waar je wel aan moet denken aan verse producten als de Herbalism cleanser, is dat het in de koelkast moet, want de ingrediënten zijn vers. De Herbalism potje is 3 maanden goed, dus na 3 maanden eventjes goed checken of je hem nog kunt gebruiken!

Een potje van 45 gram kost € 9,90! Er zit zeker genoeg in het potje voor de komende 3 maanden!:) 

1 opmerking:

  1. Super mooi en heel makkelijk om jouwn blog te lezen . ga zo door lieve schat

    BeantwoordenVerwijderen