zaterdag 3 mei 2014

Hoe ik mijn wenkbrauwen doe



Wenkbrauwen zijn voor mij het belangrijkste! Ze bepalen je gezichtsuitdrukking. Als je je wenkbrauwen goed en netjes hebt bijgehouden, heb je niks anders nodig op je gezicht. Zo denk ik erover!:)

Ik tekenen mijn wenkbrauwen bij met de wenkbrauw set van Catrice! Deze is verkrijgbaar bij drogisten als Kruidvat en het kost maar € 3,99!



Hoe ik mijn wenkbrauwen teken:


1. Eerst zorg je ervoor dat je je wenkbrauwen hebt geëpileerd en dat je ze gekamd hebt.  Zo zien je wenkbrauwen er ook rechter uit wanneer je ze gaat tekenen.

2. Daarna maak je met de donkerste kleur, wat er in de oogschaduw kit zit, een lijntje onder je wenkbrauwen. Van begin wenkbrauw tot einde!

3. Daarna maak je een lijntje boven je wenkbrauwen. Dit doe je ook van begin tot het einde van je wenkbrauwen.

4. Nu heb je een duidelijke schets van je wenkbrauwen! Vervolgens teken je ze in met de lichtste kleur in de wenkbrauw kit. Wanneer je daar klaar mee bent, kam je ze even.

En dit is dan hoe ik mijn wenkbrauwen teken!:) Het is super makkelijk, maar het belangrijkste is dat je wenkbrauwen al zelf een beetje in model hebt, zodat je alleen maar de vorm van je wenkbrauwen hoeft te volgen om je wenkbrauwen te tekenen. Als ze niet in model zijn dan gaat dat natuurlijk wat moeilijker.

Hoe werk jij je wenkbrauwen bij?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten