zondag 18 mei 2014

The Beauty Blogger Tag!

Vandaag heb ik voor jullie een tag, namelijk "The Beauty Blogger" tag. Ik zag deze tag voorbij komen in verschillende beauty blogs, dus leek het me leuk om het zelf eens te proberen! Ik ga een aantal vragen beantwoorden, zodat jullie meer te komen wie achter OH I ADORE IT zit:)

1. Is je haar van nature stijl of gekruld?
Mijn haar is van nature niet stijl, maar ook niet gekruld. Ik heb meer golvend, spoezig haar. Wel doe ik af en toe stijlen, zodat mijn haar wat platter zit.
2. Verf je je haar, en zo ja, doe je dat zelf of bij de kapper?
Ik verf mijn haar! Ik heb van nature donkerbruin haar, maar ik hou ervan als er een rode gloed in mijn haar zit. Ik gebruik hiervoor de Syoss haarverf, in de kleur London Red. En dit doe ik natuurlijk lekker zelf, zo bespaar ik centjes!
3. Draag je altijd make-up?
Ik draag eigenlijk weinig make-up. Wat ik dagelijks gebruik van make-up is de BB-cream van Nivea en een roze blush. Ook doe ik mijn wenkbrauwen, want ik vind het belangrijk dat mijn wenkbrauwen goed en recht gestyled zijn! En ik draag ook altijd een lippenbalsem, of een roze/nude lipstick! Maar ik heb ook natuurlijk mijn dagen dat ik een felle lipstick op wil doen of een eyeliner-wing wil creƫren.


4. Hoe lang doe je over je make-up?Ik doe er ongeveer 10 tot 20 minuten over! 
5. Hoe lang ben je al bezig met make-up?
Vanaf mijn 16e ben ik begonnen met het dragen van make-up. Wanneer ik naar mijn werk ga tut ik me een beetje op, maar wanneer ik alleen thuis zit, doe ik lekker niks op. Vind ik ook wel fijn:)
6. Wat doe je eerst, je gezicht of je ogen?
Ik doe eerst mijn gezicht. Ik vind dat fijner, want het lijkt mij lastig als ik eerst mijn ogen zou doen, en daarna mijn BB-cream. Misschien vinden anderen weer wat anders fijner.
7. Lak je je teennagels ook in de winter?
Nou, in de winter niet echt vaak. Ik lak ze vaker in de zomer, want dan draag ik slippertjes en dan vind ik het wel belangrijk dat mijn teentjes er mooi uitzien.
8. Wat is je favoriete parfum?
Mijn favoriete parfum op dit moment is The Body Shop Vanille spray. Deze ruikt heerlijk en zacht!
9. Hoe ben je aan de naam van je blog gekomen?
Ik heb er niet echt over nagedacht, het is me ineens opgekomen! En poef, mijn blog is ontstaan.
10. Lees je de comments op je blog?
Altijd!! Ik vind het erg leuk om te horen wat mensen van mijn blog vinden en ik hou er ook van om meiden te helpen! Jullie mogen me van alles vragen!:)
De vragen mag je overnemen. En ik hoop dat jullie dit leuk vonden!!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten