dinsdag 13 mei 2014

Natural oog-look!

Vandaag laat ik jullie zien hoe je een natural oog-look maakt. Deze is erg makkelijk en snel te maken. De look is geschikt voor een dagje school, werk, stad maar ook zeker voor een avondje uit!



Wat heb ik hiervoor gebruikt:




Ik heb deze palette gekocht bij de Douglas. Het palette heet "You Star: Smokey Eyeshadows". Deze palette bestaat uit 5 kleuren. Ik heb gekozen voor de aardtinten, want die vond ik het mooist. Ik heb thuis nog niet echt een palette met alleen aardtinten, en omdat ik van de nude looks ben, leek me dat de perfecte palette. Je kon ook kiezen tussen wat donkere en fellere kleuren. Wil jij ook graag deze palette, dan kan je die kopen bij de Douglas voor maar € 2,99.



Op de rode stippeltjes op de foto, laat ik jullie zien waar ik mijn oogschaduw heb aangebracht!

1. Ik ben begonnen met het aanbrengen van de 2e oogschaduw van het palette op mijn ooglid. Dit is een champagne kleur. Daarna heb ik de 1e oogschaduw van het palette gebruikt op mijn binnenste ooghoek.

2. Daarna heb ik de 4e oogschaduw van het palette aangebracht op mijn arcadeboog. Dit is een bruine matte kleur.

3. Vervolgens heb ik de 5e oogschaduw van het palette aangebracht op mijn buitenlid en outer-v.

4. Daarna heb ik een lijntje gemaakt met de 5e oogschaduw van het palette boven mijn wimperlijn.

6. Tot slot heb ik de mascara gebruikt van Maybelline, en klaar is je natural oog-look!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten