vrijdag 30 mei 2014

Make-up look: Kylie Jenner!


Iedereen kent wel Kylie Jenner, het halfzusje van de beroemde Kim Kardashian. Wegens Kylie's kledingstijl en natuurlijk ook omdat ze het halfzusje van Kim is, is ze ook erg gewild onder de tieners! Ze is een pracht van een meid! Haar make-up op de bovenste foto vind ik heel erg mooi, dus leek het me leuk om het zelf te maken. Het is een natural lip met een eyeliner wing! Waar ik echt dol op ben!:)

Wat heb je nodig:
- concealer / foundation
- eyeliner (of eyeliner pen)
- mascara
- nude/bruin lipstick
- blush

Hoe te beginnen:

Zorg ervoor dat je onzuiverheden bedekt zijn met concealer, of foundation. Het hoeft natuurlijk niet als je al een egale huid hebt! Ik heb de concealer van Manhattan gebruikt.

Begin daarna met je ogen! Maak rustig met de eyeliner een eyeliner wink. Zoals je ziet bij de foto van Kylie Jenner is haar wing lang en dramatic. Ik heb voor het maken van de wing de eyelinerpen gebruikt van Catrice.

Daarna doe je je mascara op, op je bovenste en onderste wimpers! Ik heb hiervoor de mascara van Maybelline gebruikt.


Nu is het tijd voor een nude lipstick! Kies geen kleur wat neigt naar het roze, maar kies een kleur dat meer bruin achtig is! Ik heb gekozen voor de lipstick van Clinique "Blushing Nude".

Ben jij een voorstandig van lippotlood, dan doe je dat. Ik heb geen lippotlood gebruik, omdat ik dat niet echt nodig vond.


Wanneer je klaar bent met je lippen doe je daarna een blush op. Het maakt niet uit in welke kleur, als het maar licht en subtiel is. En klaar is je Kylie Jenner make-up look!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten