donderdag 1 mei 2014

DIY: Groene thee en honing maskertje!


Niks is zo fijn als je zelf verwennen met een heerlijke maskertje! Vandaag heb ik me een maskertje gemaakt wat groene thee en honing bevat!

Dit heb je nodig:- 2 el honing
- 2 zakjes groene Pickwick thee
- 1 tl castor olie


Groene Thee: Groene thee is niet alleen goed om te drinken maar ook zeker goed om op je huid te smeren. Dit komt omdat groene thee anti-oxidanten bevat. Groene thee werkt ook ontstekingsremmend en het verfrist je huid.

Honing:  Honing reinigt je huid goed en het heeft een anti-bacteriële werking!  Honing maakt je huid ook SUPER zacht!! Het is zeker weten een magisch ingrediënt!

Castor olie: Castor olie, of wel eens wonder olie genoemd, heeft een reinigende werking doordat het de poriën vrijmaakt van bacteriën.

Hoe maak je dit masker:
Je knipt de theezakjes open en doet de inhoud in een kom. Daarna voeg je de honing en de castor olie toe. Daarna meng je alle ingrediënten met elkaar! En klaar is je masker.


Je masker moet er zo uit zien:

Je kan het aanbrengen met een lepel, maar ik vind het fijn om het masker met mijn handen aan te brengen. Je laat het een half uurtje inwerken en daarna goed afspoelen met lauwwater! En het resultaat.. een super zacht en schoon gezichtje!:) Mijn huid voelt heerlijk fris aan. Dit masker is echt een aanrader!!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten