dinsdag 17 juni 2014

Punk Rock make-up look



Deze punk rock make-up is zo stoer en een beetje grunge achtig. Je moet er echt van houden! Het is een erg opvallende look. Niet alleen de ogen zijn zwaar opgemaakt, ook de lippen hebben een donkere kleur! Je moet het wel durven om zo rond te lopen met deze opvallende make-up look! De look is helemaal super voor het uitgaan, of voor een festival!

Wat heb ik gebruikt voor deze make-up look:


- Oogschaduw palette van H&M
- Oogschaduw kwast van H&M
- Mascara Maybelline "Great Lash"
- Zwarte oogpotlood

Hoe te beginnen (ogen):
Je begint met het primen van je ogen. Zo creƫer je de mooiste ooglook en blijf het ook nog langer op je oogleden zitten.

Daarna breng je zwarte oogschaduw aan op je hele ooglid. Ik gebruik hiervoor de oogschaduw palette van de H&M. Wanneer je daar klaar mee bent, breng je dezelfde kleur oogschaduw aan onder je ogen. Zorg ervoor dat je de zwarte oogschaduw op je ooglid en onder je ogen gesmudged hebt met een fluffy brush. Dat ziet er natuurlijk mooier uit!

Vervolgens kleur je je waterlijn in met een zwarte oogpotlood. Dit maakt te look extra donker! En als finishing touch mascara. En zo veel mogelijk mascara!!!


Hoe te beginnen (lippen):

Voor de lippen heb ik de donkerste kleur gebruikt in mijn lipstick stash en dat is de kleur 04 van de Rimmel Lasting Finish Kate Moss lipsticks. De kleur is donkerpaars, wat ik erg stoer vond passen bij de ogen. Je kan ook kiezen voor een donkerrode kleur, dat zal ook goed bij deze make-up look passen!


En klaar is je Punk Rock make-up look! Je kan nog een beetje blush gebruiken, maar dat vond ik niet echt nodig, want het accent is op je ogen en lippen gericht. Je haren nog messy en voila!:) Durf jij deze look aan?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten