zondag 22 juni 2014

DIY: Chocolade Body Scrub


Vandaag heb ik een DIY chocolade body scrub gemaakt. Ik heb gekozen voor een chocolade scrub, omdat cacao vele voordelen heeft voor je lichaam, het ruikt ook nog super lekker, en ik ben zoals jullie weten addicted to scrubben haha.


Wat heb ik voor mijn scrub gebruikt:

- een leeg potje
- 1 el citroen
- 3 el kokosolie
- 2 el avocado olie
- 5 grote lepels suiker
- 5 grote lepels palm suiker
- 1/2 lepel kaneel
- 1 el koffie
- 1 1/2 lepel cacao
- 5 capsules vitamine-e olie

Het is super makkelijk, je mengt alle ingrediënten samen! Wel eerst de droge ingrediënten samen mengen, daarna de natte ingrediënten toevoegen en mengen!


Houd je van een wat drogere scrub, dan voeg je meer suiker toe. Vind jij dat je scrub wat meer olie moet bevatten en niet droog moet zijn, dan voeg je er wat meer olie bij. Het is maar net wat jou voorkeur heeft.


Schep de scrub in een potje en klaar is heerlijke chocolade body scrub.
Ik garandeer je de scrub ruikt hemels, ik moet me echt inhouden om het niet stiekem te eten! Je huid voelt na het scrubben erg zacht en schoon aan, en helemaal ready voor een bodybutter of bodylotion! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten