woensdag 4 juni 2014

LadyBug: Gezichtszeep voor de droge huid


In The LadyBug Shop verkopen ze hartstikke veel ingrediënten waar je een DIY mee kan maken. Ze verkopen o.a. boters, oliën, en zelfgemaakte natuurlijke producten als body butter en zeepjes.

Zo heb ik laatst een donkere gezichtszeep gezien op hun webshop wat speciaal gemaakt is voor de droge huid. Deze heb ik vandaag ontvangen en wat ziet het er schattig uit. Een lieve heersbeestje!:) Ook verkopen ze natuurlijk zeepjes voor de normale en vette huid.


De ingrediënten van de gezichtszeep:
kokosolie, shea butter, avocado boter, olijfolie, ghee, kokos melk, aloe vera, boekweit honing, cacao boter, wortel olie, jojoba olie, water,  natrium oxidanide, vitamine-e olie, knoflook olie, tea-tree olie.

Zoals je in de ingrediënten leest zie je alleen maar goede en hydraterende ingrediënten! De zeep bevat meerdere verschillende oliën en boters. Dit maakt de gezichtszeep geschikt voor de mensen met een droge huid. De zeep ruikt ook neutraal, wat een pluspunt is, want ik hou niet van zeepjes die TE erg naar parfum ruiken. Nadat je de gezichtszeep gebruikt hebt, voelt je huid erg glad en schoon aan. En als moisterizer heb ik een beetje kokosolie op mijn handen laten smelten en aangebracht op mijn gezicht! Heerlijk!:)

Ook kan je deze zeep gebruiken als scheerschuim! Zodat je benen na het scheren niet droog, maar zacht en gehydrateerd aanvoelen!


De zeep is verkrijgbaar bij de The LadyBug Shop per 100gr voor € 2,20, wat zeker een goed prijsje is en zeker het proberen waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten