woensdag 16 april 2014

Gemengde oliën voor je haar!

Oliën voor je haar is zoiezo goed! Vooral als je droog, kroes en pluizig haar hebt. En ik heb het echt over onhandelbaar haar. Veel oliën hebben goede eigenschappen, maar waarom 1 olie gebruiken als je meerdere kunt gebruiken? JEP! Olie mag je mengen!

Dit zijn de drie oliën die ik gemengd heb:
- Olijfolie
- Castorolie
- Amandelolie



Olijfolie: laat het haar glanzen en herstelt beschadigd haar.
Castorolie: maakt het haar dikker en gezonder.
Amandelolie: helpt bij haargroei.

Dit is dan mijn leave-in. Het resultaat: gezond haar!!!

Zorg er wel voor dat je niet te veel castorolie gebruikt, want die is wat voller vergeleken met de olijfolie en de amandelolie.

Je kan dit ook als een haarmasker gebruiken! Neem een grote hoeveelheid olie in je handpalm en verdeel dit over je haren. Laat het 2 uurtjes intrekken en daarna goed uitspoelen.


2 opmerkingen:

  1. Dit probeer ik zeker uit, want mijn haar is heel beschadigd! Bedankt voor de tip :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. No thanks:) je merkt echt dat je haar makkelijker kambaar is!

      Verwijderen