maandag 28 april 2014

What's in my bag ???


Vandaag laat ik jullie de spullen zien die ik mee meeneem naar mijn werk, naar de stad, naar mijn familie en ga zo voort! Ik heb normaal altijd wel een grotere tas waar ik nog meer spulletjes erin gooi, maar vandaag heb ik van tas gewisseld:)



Dit is wat ik in mijn tasje heb:

1. Mijn Michael Kors portemonnee. Het is eigenlijk een portemonnee/telefoonhoesje, maar ik vind het fijner om het als portemonnee te gebruiken, want ik vind het wat onhandig om het als telefoonhoesjes te gebruiken aangezien het een rits heeft.

2. Coconut handcrème. Handcrème komt altijd wel goed van pas. Vooral in de winter, dan heb ik meestal extreem droge handen. En natuurlijk ook gewoon dagelijks als hydratatie. En de geur van de handcrème is HEERLIJK!!! Ik heb hem gekocht bij de Action voor maar ongeveer 2 euros.

3. Rosebud Salve. Dit is mijn lievelings lipbalsem. Hij ruikt super lekker, en voelt boterzacht aan op je lippen! Ik heb hem, als het goed is, gekocht bij Ici Paris XL voor € 9,99.

4. Maybelline Baby lips. Weer een lipbalsem. Lipbalsems komen altijd goed van pas!:) En de Baby Lips zijn enorm schattig en fijn. Ik heb ze in alle kleuren. Ik moest ze allemaal hebben!!! De gele geeft je lippen een  intense care dus dat is altijd goed! Ze zijn te koop bij drogisten als Etos voor rond de 3 euros.

5. Christina Aquilera parfum. Ik heb wel altijd parfum in mijn tas. Waarom? Ik vind het belangrijk dat ik door de dag heen goed ruik. En het maakt niet uit waar, of het nu op het werk is of tijdens het shoppen. Ik hou ervan dat ik lekker en fris ruik!

6. En de last but not least, mijn Iphone!! Ik heb mijn Iphone HARD nodig. Ik kan me niet voorstellen hoe het zal zijn als er geen internet was. Ik moet wel altijd mijn Facebook checken of anders is het wel mijn e-mails, Whatsapp en mijn blog!:)

Nou, dit is dan wat ik dagelijks meeneem! Wat sjouw jij dagelijks mee in je tas?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten