woensdag 30 april 2014

Mijn 4 favoriete roze lipsticks!


Roze, ik ben dol op de kleur roze. Vooral als het gaat om lipsticks en blushes. De kleur trekt me aan. Ik denk omdat roze enorm schattig is op je lippen. Ook ziet het er natuurlijk uit. Snoeperig.. En op je wangen geeft de kleur roze je een gezonde glow. Als het gaat om blushes draag ik erg weinig, bijna nooit, een peach blush. Wel vind ik het mooi om een bronzy look te maken in de zomer, maar dan ook echt alleen in de zomer:)


Zoals je hierboven ziet, zie je verschillende roze tinten. Van lichtroze, poederroze naar donkerroze.



1. L'oréal Caresse lipstick nr 07 Cheeky Magenta.
2. YSL Rouge Volupte shine 13 Pink In Paris
3. Revlon Colorburst Lip Butter 055 Cupcake
4. Miss Sporty Perfect Colour Lipstick 008 Pink Campagne


1. De L'oréal Caresse lipsticks zijn hartstikke zacht en smelten snel op je lippen. Het voelt licht aan het plakt niet. Echt een fijne lipstick. Ik heb de kleur 07 Cheeky Magneta. Dat is een felroze kleur. Love it!!:)

2. YSL Rouge Volupte Shine zijn mijn favoriete lipsticks. Waarom? Ze zijn boterzacht en de pigmentatie is zo perfect. Een laag en je hebt genoeg op je lippen. Je hebt ook de Rouge Volupte, deze voelen zo zacht als boter aan op je lippen. Ze bevatten wel wat meer pigmentatie dan de Rouge Volupte Shine. De Rouge Volupte Shine bevat een lichte glans, een beetje als een lipgloss, maar dan in een lipstick vorm.

3. Revlon Colorburst lipbutter, zijn lipsticks in mooie, felle en schattige kleurtjes. Ze zien er super leuk uit! Ik heb de kleur 055 Cupcake. Dat is een felroze, pale, kleurtje. Echt helemaal perfect voor de zomer:) De lipstick voelt erg zacht aan op je lippen, het voelt eigenlijk als een lipbalsem aan. De lipstick bevat een combinatie van mango, shea en kokos wat erg verzorgend werkt op je lippen!

4. Miss Sporty Perfect Colour Lipstick is ook echt een fijne lipstick. De kleur 008 Pink Campagne is een nude/roze kleur. Ook blijft de kleur lang zitten op je lippen, wat ik niet verwacht van een goedkope lipstick. De Miss Sporty Perfect Colour lipsticks zijn te koop bij de Etos voor maar € 1,99!!! Een koopje dus:)

Dit waren mijn favorieten roze lipsticks! Wat voor een kleur lipstick vind jij mooi op je lippen? En welke is jou favoriet?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten