vrijdag 11 april 2014

DIY havermout maskertje!

Het is vrijdagavond!! (Eindelijk!!!) Het weekend is begonnen en we kunnen eindelijk tot rust komen na 5 dagen hard gewerkt te hebben. Ons huidje heeft natuurlijk een verwennerij nodig na die 5 dagen zweten, stressen en drukte! Mijn idee voor de vrijdagavond: havermout maskertje!!!!

Wat heb je hiervoor nodig:
- een kommetje
- 1 el havermout
- 1 el honing
- 1 el yoghurt


De voordelen van deze 3 ingrediënten:

Havermout: Een havermout masker voedt de huid en helpt dode huidcellen te verwijderen. Je huid wordt zodoende vitaler, gladder en mooier van kleur.
Honing: honing heeft een antibacteriële werking en reinigt goed!!
Yoghurt: Yoghurt werkt verfrissend en licht exfoliërend! 

Het bereiden van de masker: 
- Meng een lepel honing en een lepel yoghurt. Goed roeren, het substantie word een beetje vloeibaar. Voeg daarna een lepel havermout en vervolgens het maskertje goed mengen. Lekker makkelijk dus:)


Voordat je dit masker op je huid smeert, eerst even je gezicht wassen!

Je kan het dit masker aanbrengen met je vingers, maar natuurlijk ook met een lepel of foundationkwast. Maskertje even laten inwerken voor 30 minuten, en daarna goed wegspoelen! Wat is dit masker toch heerlijk!!! Het maakt je gezicht super zacht, en mijn poriën zijn duidelijk ook verminderd. Super heerlijk:)
Nadat je de masker hebt weggespoeld, je gezicht daarna even moisterizen. Het hoeft niet..maar ik vind het wel fijn om mijn gezicht nog even te hydrateren. Ik heb de Lush Skin Drink gebruikt als moisturizer.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten