zondag 27 april 2014

Oog-look: Metallic Blue & Silver


Ik ben dol op eyeliners. Ik vind het erg mooi elegant uitzien, en het maakt de vorm van je ogen langer, maar ook mooier. Je ziet ook meer gekleurde eyeliners terugkomen, zoals bij de Kenzo fashionshow 2014. Daar hadden de modellen een mooie blauwe dikke eyeliner look, wat gemaakt is door make-up artist Aaron de Mey. Deze look is het mooist met nude lippen!

Wat heb ik voor deze make-up look gebruikt:


1. Maybelline Great Lash (Black)
2. P2 Fantasic Chrome Kajal
3. Manhattan eyeliner pen Japanische Tusche



Hoe maak ik deze look:

Je begint met het primen van je ogen. Hiervoor gebruik ik de Essence "I Love Stage" primer. Deze heeft een glans, wat ik mooi vind! Daarna gebruik ik de eyeliner pen van Manhattan in een donkerblauwe kleur. Werk SUPER voorzichtig voor de eyeliner wing! Begin met een dunne wing en werk het daarna uit tot een wat dramatische wing. Laat je wing daarna even opdrogen!:)


Daarna gebruik ik op mijn waterlijn, maar ook onder mijn waterlijn de P2 oogpotlood. Dit is een zilveren metallic kleur wat ik super geweldig vind en ook nog stoer past bij deze look. En tot slot breng ik de mascara aan, aan de bovenste wimpers. Niet de onderste wimpers, wat dat vind ik persoonlijk too much. Hiervoor heb ik de mascara gebruikt van Maybelline "Great Lash". Dit is mijn lievelingsmascara wat echt werkt!!:) Krul en lengte in een! En klaar is je look.:)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten