woensdag 23 april 2014

Make-up Look: Donkerblauwe Smokey Eyes!


Een donkerblauwe oogschaduw is meestal een kleur die ik oversla in mijn oogschaduw palette. Ik ben meer van de aardtinten. Van de natuurlijke kleuren. Maar vandaag wilde ik een opvallende look maken! En bij deze heb ik de kleur donkerblauw gekozen:) Waarom? Ik vind  donkere kleuren als donkerpaars, donkergroen en donkerblauw erg mooi voor een smokey eye!


Hoe maak ik deze make-up look:

Als eerst heb ik een oogschaduw basis gebruikt op mijn oogleden. Zo blijft de oogschaduw langer op mijn oogleden en ziet het er mooier uit. Op mijn ooglid bracht ik de blauwe oogschaduw aan. Zorg ervoor dat je je kwastje even tikt, want het is natuurlijk een felle kleur en je wilt het rustig en voorzichtig opbouwen. Ook wil je geen blauwe oogschaduw op je wangen hebben:)

Op mijn arcadeboog heb ik een donkerblauwe oogschaduw gebruikt. Op mijn binnenste ooglid heb ik een zilveren kleur gebruikt. De oogschaduw kleuren komen van een H&M oogschaduw palette.




Op mijn waterlijn heb ik de oogpotlood gebruikt van Catrice Made To Stay. Dit is geen witte kleur, maar meer een lichtroze kleur, wat er natuurlijker uitziet. Onder mijn waterlijn heb ik een gouden/champagne kleur oogschaduw aangebracht. Deze komt ook de H&M oogschaduw palette. En tot slot.. blauwe mascara! Dit vond ik het stoerst bij deze look passen! De mascara is van Essence. Deze look is echt perfect voor een avondje uit!:)

Wat vind jij van deze look? Ben jij van de felle en opvallende kleuren, of hou je toch liever van de natuurlijke tinten?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten