zaterdag 26 april 2014

Rode lippen!



Het dragen van een donkere kleur lipstick is een gewaagde stap. Je moet wanneer je een donkere kleur lipstick draagt letten op verschillende punten. Let erop dat je geen lipstick op je tanden heb. Kies niet voor een rode lipstick als je tanden te geel zijn. Zorg ervoor dat je je donkere lipstick PRECIES aanbrengt. Dat ziet er natuurlijk mooier uit.


Hoe ik mijn rode lipstick aanbreng:


Je ziet de kleur rood, in verschillende tinten, steeds meer terugkomen. Je kan het stoer dragen, maar ook heel ellegant. Zo kan je je rode lippen combineren met een nude oog-look maar ook met een donker opgemaakte oog voor een Rock 'n Roll look!




Voordat ik mijn lippen aanbreng met lipstick, zorg ik er eerst ervoor dat mijn lippen velletjes vrij zijn. Scrub ze eerst dus even van te voren, want je wilt geen zichtbare velletjes zien! 

Daarna doe ik een lipbalsem op van Vaseline, zodat mijn lippen gehydrateerd zijn. 

Vervolgens omlijn ik mijn lippen met een rode lipliner. Dit doe je precies, zodat wanneer je je lipstick aanbrengt het mooier en netter uitziet. 

Daarna breng ik mijn rode lipstick aan! Dit kan je ook met een kwast doen, maar ik vind het fijner zonder! Wanneer je vind dat je te veel lipstick heb aangebracht, kan je dit voorkomen door een tissue tussen je lippen te doen en voorzichtig je lippen op mekaar doen. Check daarna even je tanden of ze lipstick free zijn:)

En klaar ben je! :) Rode lipstick, durf jij dat?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten