vrijdag 29 augustus 2014

Dudu-Osun Black Soap


Ik hou van zeepjes, en ik vind het leuk om zo nu en dan zeepjes te testen. Ik kwam op internet de zeep Dudu-Osun tegen, wat een leuke naam!! Maar wat voor een zeep is het en wat doet het precies?

De Dudu-Osun zwarte zeep is het meest populaire traditionele Afrikaanse verzorgingsproduct. De zeep wordt gemaakt van natuurlijke producten en kruiden uit het Tropische regenwoud en de Savannah regio. De zeep bevat palmolie en waardevolle as van cacaopeulen en gedroogde palm schors.


De zeep heeft een diep reinigend en antibacteriële werking op je huid! De zeep verwijdert acne, eczeem, donkere vlekjes en andere huidaandoeningen. Het maakt je huid grondig schoon, en het geeft je een frisse gevoel!

De Dudu-Osun zwarte zeep bevat 100% natuurlijke ingrediënten, dus geen chemische toevoegingen. Ook bevat de zeep geen kleurstoffen en is het biologisch afbreekbaar.


Ingrediënten:

- Pure honing
- Shea Butter
- Osun (sandelhout)
- Palmboomolie
- As van kokosnoten
- Aloe Vera
- Citrus extract
- Water


De zeep is best groot (150g) dus je kan er lang mee doen! Ook schuimt de zeep erg snel en makkelijk, dus veel heb je niet van nodig. Ik vind de zeep echt heerlijk ruiken, het ruikt lekker fris en tropisch.


Ik heb de zeep gekocht bij http://www.steviahouse.nl/. De zeep heeft me maar € 3,19 gekost, wat zeker betaalbaar is!

Hoe te gebruiken:
De zeep is geschikt voor alle huidtypen. Je laat de zeep opschuimen in je handen, en daarna was je je gezicht ermee. Je gezicht kan trekkerig aanvoelen na het gebruiken van de zeep, dus gebruik een goede moisterizer! Ook verwijdert het moeiteloos make-up! De Dudu-Osun zeep is is niet alleen geschikt voor je gezicht, maar ook voor je lichaam en zelfs je haren!


Ik ben erg blij met deze zeep. Ik heb het gisteren voor het eerst gebruikt en hij ruikt echt super lekker, en mijn gezicht voelt na het wassen erg schoon aan! Daar hou ik van!!:) De Dudu-Osun black soap is echt een aanrader ladies!

1 opmerking:

  1. Wat een leuk artikel! Het enige wat me een nadeel lijkt is de palmolie. Mijn mening is daar wat over verdeelt. Er gaat veel regenwoud ten koste van oliepalmbomen.

    BeantwoordenVerwijderen