zondag 3 augustus 2014

Fruit of the earth: Aloë Vera 100% Gel

Aloë Vera komt je vast wel bekend voor! Je hebt het vast wel eens gelezen in producten als dagcrèmes, handcrèmes of lipbalsems, of gehoord in reclames. Waar komt Aloë Vera vandaan en wat doet het precies? Wil je het weten? Lees dan maar eens verder!


Aloë Vera gel komt uit een blad van de Aloë plant. Aloë Vera heeft een antibacteriële werking op je huid en zo geneest het wondjes sneller! Ook vermindert het irritatie (roodheid) op je huid, littekens en acne. Aloë vera gel zorgt ervoor dat je huid goed word gevoed en verzorgt.

Hieronder lees je nog een aantal andere voordelen van het gebruiken van Aloë Vera:
- Gunstig voor de hoofdhuid en het haar. Aloë Vera voorkomt haaruitval en behandelt roos.
- Je kan het gebruiken als een oogverzorging. Aloë Vera verzacht en kalmeert de huid onder je ogen, wat erg verfrissend is!
- Kalmeert de huid na het zonnen.
- Helpt bij muggenbulten, en steken van andere insecten.
- Kan gebruikt worden als een gel voor in je haar.
- Kan gebruikt worden als scheercrème.


Ik heb mijn Aloë Vera gel gekocht bij de Etos. Deze is van het merk "Fruit of the earth". De Aloë Vera gel zit in een tube van 170g, wat € 5,29 kost. De gel is parfumvrij en er is geen kleurstof aan toegevoegd. De substantie is transparant en geurloos, wat ik wel fijn vind. Ik ga de Aloë Vera gel gebruiken als een moisterizer voor mijn gezicht. Het fijne aan de Aloë Vera gel is dat het snel je huid intrekt, maar het ook goed hydrateert.


Na het aanbrengen van de Aloë Vera gel op mijn gezicht merk ik dat mijn huid heel erg zacht aanvoelt, maar wel wat droog en trekkerig. Om dat te voorkomen gebruik ik een olie (amandelolie) op mijn gezicht na het aanbrengen van de Aloë Vera gel.

Ik ben erg tevreden over de Aloë Vera gel. Het verfrist je huid en maakt je huid baby zacht! Gebruiken jullie ook Aloë Vera gel, of gebruiken jullie wat anders als moisterizer? Ik ben benieuwd, let me know!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten